Czy przez górę klocka rozumiesz tą część bardziej oddaloną od środka tarczy, a dół klocka to ta część przy środku tarczy? Zacisk był rozbierany? Jak wygląda powierzchnia tłoczka. Czy czopy prowadzące są proste/czyste? Czy oba klocki zewnętrzny i wewnętrzny wykazują podobne objawy?
Tak dokładnie góra klocka jest bardziej oddalona od środka tarczy (i widoczna jest rdza 4 mm do krawędzi) a dół to część przy środku tarczy (około 5 mm od środka powstało wgłębienie- rysa na tarczy około 2mm głębokości). Poprzedni lewy klocek (od strony kierowcy) był starty pod kątem czujnik zużycia był ścięty. Zacisk nie był rozbierany. W tygodniu mam zamiar koło i sprawdzić jak to wszystko wygląda. Na co mam zwrócić uwagę ? Płyn hamulcowy i układ jest dobrze odpowietrzony.
Auta nie ściąga podczas hamowania ani nie ma bić.
Czy ktoś może miał kontakt z takim Vag-iem? Chciałbym w swoim autku czasami sprawdzić komputer, czy wszystko jest ok. i ewentualnie coś zmienić np. w module komfortu itp.
Nie chciałbym na początku czegoś zepsuć,dlatego proszę o ewentualne porady.
Kolejnym razem użyj Szukaj-ki bo temat VAG-a był poruszany i omawiany nie raz.
A tu masz temat z którego możesz dużo wyczytać i się nauczyć a kolejna kopalnia wiedzy to Google
Czy ktoś może miał kontakt z takim Vag-iem? Chciałbym w swoim autku czasami sprawdzić komputer, czy wszystko jest ok. i ewentualnie coś zmienić np. w module komfortu itp.
Nie chciałbym na początku czegoś zepsuć,dlatego proszę o ewentualne porady.
Jeśli chodzi o licznik to nie ma potrzeby żeby go korygować-jest tyle ile jest i nie będę tego zmieniał-raczej zależy mi na wykasowaniu ewentualnych błędów itp. a także chciałem trochę zmienić ustawienia komfortu (zanim to zrobię muszę trochę na ten temat poczytać-łatwo jest coś zepsuć,a tego moje autko nie potrzebuje bo sprawuje się super.)
Naczytawszy się, o wyższości świąt Wielkanocnych nad Bożego Narodzenia ( teksty Prof. mniemanologi stosowanej ) )) Postanowiłem drogą kupna, nabyć cudowny kabelek i resztę duper-sznytów, zgromadzić w patefonie, by zostać domorosłym diagnostykiem swej faworyty. Pierwszym co udało mi się ustalić, po ponad godzinnej pracy kombajnu to wykaz " punktów erogennych " ( czytaj sterowników ), mej czarnuli.
Ot, i to, co ukazało się na ekranie: 01,02,03,08,15,17,35,37,56,
Te, wydają się być tak oczywistymi, że pomijam je milczeniem. Tym czasem, resztę pozycji, wzbudziło we mnie spore zdziwienie, bo:
nic mi nie mówi;
16 - Steering whel
19 - Can gateway
22 - AWD
29 - Lewt light ( sterownik lewych świateł )??
36 - Seat mem. DRVR
39 - Right light ( toże sterownik jakby nie mógł być jeden na obydwie )???
46 - Central Cony
76 - Park Assist
Ten ostatni, rozbawił minie dokładnie, bo nie widzę żadnych czujników parkowania, a ostatnim asystentem parkowania z którym miałem do czynienia, był facio z oberlandzkim fioletem na nosie, proponującym prócz machania grabiami, usługę dozoru na parkingu w śródmieściu.
Czy ktoś, bardziej obeznany z urodą tych "pannic" mam na myśli Oktawiankę, jest w stanie udzielić mi wskazówek?
Le-Ce, w instrukcji obsługi "kabelka" jest stwierdzenie, że ŻADNE auto nie ma wszystkich sterowników obsługiwanych przez dany program. Po prostu zawsze jest ich więcej w menu "fejsu" niż faktycznie w aucie i przy próbach połączenia się z nimi występuje fiasko.
Pewnie masz rację!?
Ale?
Wypluł tak mi patefon ściągając z cyca mej olubienicy ( za moją oczywista akceptacją )!
Podał też wszelkie oznaczenia poszczególnych modułów. Czyż bym, miał nie wierzyć w jego kompetencje? Oszust?
To, zabiłeś mi tera klina na noc!
Chyba, se dam w palnik co by szybciej usnąć i nie męczyć się z tematem.
Pozdrawiam!
Komentarz